Ik ben nog steeds veilig

6 oktober 2016 - Mek'ele, Ethiopië

Na weken rust is helaas een paar dagen geleden een verkeerd afgelopen feestdag gehad in het Zuiden waardoor de onrust in alle hevigheid terug is. Vooralsnog is het hier in Tigray veilig en mocht er iets gebeuren dan zit ik veilig bij een familie achter een grote poort. Mijn vlucht is verzet en over drie weken vlieg ik naar huis. We hopen dat dat lang genoeg is en dat het land groot genoeg is om zonder problemen terug te komen. Ik heb regelmatig contact met de ambassade en zij net als de universiteit en mijn ouders zijn op de hoogte van alle details. Met mijn onderzoek gaat het verder prima en ondanks het gebrek aan een douche heb ik niets te klagen. Ik wil geen slapende honden wakker maken maar kan me voorstellen dat er straks wel beelden Europa bereiken en dan heb ik graag dat jullie weten dat alles gord gaat. Geen nieuws is goed nieuws

1. Broer:
    7 oktober 2016
    HAllo Lara
    Wij zijn ook op de hoogte van dit alles.Je doet het goed.De fotos zie ik wel bij je thuis komst.Vele groeten Broer
  2. Anne-Marie:
    7 oktober 2016
    Hey Lara,
    Wat fijn dat je tot nog toe in redelijke veiligheid kunt doen wat je moet doen. Ik hoop dat dat de komende weken zo mag blijven.
    Groeten,
    Anne-Marie
  3. Poppe en Gerrieke:
    13 oktober 2016
    Hi Lara
    Blij te horen dat het ok met je gaat.
    Hoop dat je veilig naar huis komt !
    Liefs Poppe,en Gerriek.