Geen blogs

10 augustus 2016 - Mek'ele, Ethiopië

Hallo allemaal! Ja ik ben veilig aangekomen en nee ik lig niet geveld door een of andere vreemde ziekte al een week op bed. Wel ben ik aangekomen in een land waar Wifi net zo schaars is als internetkabels bij ons en ze me in een gebouw hebben gestopt waar internet sowieso niet werkt. Je voelt hem waarschijnlijk al aankomen…. ik ga geen blogs bijhouden tijdens mijn drie maanden hier. Ten eerste omdat het veel moeite kost om op bepaalde tijdstippen internet te krijgen en ten tweede, als ik dan een keer een computer van iemand mag gebruiken, dan kan ik belangrijkere dingen bedenken waarvoor ik internet nodig heb (denk studie enzo).

Dus, dit is het begin van een lange radiostilte. Natuurlijk houd ik mijn avonturen wel bij en ik nodig je dan ook zeker uit om, als ik 15 november weer terug in het land ben, eens langs te komen voor een kopje koffie of thee om alle avonturen te horen en de foto’s te bekijken. Ik verzeker je dat als ik ze persoonlijk vertel, ze nog leuker zijn dan als je ze leest.

Iedereen nog een fijne zomer gewenst, en wees gerust, ik zit hier net zo goed in de regen en de kou. Dus heel jaloers hoef je niet te zijn.